BENEFICII

  • Topeste grasimea abdominala;
  • Pierderea in greutate vine din depozitele de grasime, pastrandu-se musculatura;
  • Imbunatateste circulatia vasculara;
  • Mentine sanatatea aparatului cardiovascular;
  • Ajuta la scaderea , sau la mentinerea unui nivel optim, al colesterolului;
  • O varianta ideala pentru cei cu un program incarcat, un atrenament putand dura chiar si 12 minute.
  • Stimuleaza producerea hormonului de crestere (HGH) cu 45% la 24 de ore dupa antrenament. HGH mareste arderea caloriilor si incetineste procesul de imbatranire.
  • Accelereaza metabolismul, ajutand la arderea grasimilor pe parcursul a 48 de ore de la antrenament.

High Intensity Interval Training reprezinta o metoda de antrenament in care intervale scurte, de intensitate maxima, se alterneaza cu perioade scurte de recuperare, cateodata acestea putand fi si active.

Acest tip de antrenament mareste si mentine ridicat ritmul cardiac, arzandu-se mai multa grasime intr-un timp mai scurt.

Se poate realiza o plaja larga de exercitii, de la alergat, la genuflexiuni, fandari, exercitii cu greutatea propriului corp sau cu accesorii.

Preturi
(Apasa Aici)
Rezerva acum
(Apasa Aici)

Autor

Madalina Pirici

Mens sana in corpore sano