BENEFICII

  • remodeleaza forma corpului
  • subtiaza talia
  • tonifiaza musculatura
  • imbunatatesc postura
  • tonifiaza intreg organismul
  • reduc si combat durerile de spate
  • intaresc muschii inimii
  • imbunatatesc circulatia sangvina
  • imbunatatesc mobilitatea articulatiilor si elasticitatea tendoanelor
  • imbunatatesc performantele sportive
  • protejeaza organismul impotriva afectiunilor sezoniere
  • reduc stresul si tensiunea si ajuta la cresterea nivelului de energie
  • cresc capacitatea pulmonara
  • cresc densitatea osoasa
  • reduc celulita
  • reduc riscul de a dezolta diabet zaharat
  • reduc riscul cresterii tensiunii arteriale, si scad tensiunea pt cei care sufera de hipertensiune
  • lucreaza foarte mult respiratia, esentiala in arderea caloriilor si regenerarea tesuturilor
  • intaresc muschii pelvieni, imbunatatind viata sexuala
  • imbunatatesc orientarea corpului in spatiu

Autorul exercitiilor Pilates este Joseph Pilates, nascut in Germania, la sfarsitul secolului XIX. Fiind un copil bolnav de astm dar si de alte afectiuni, a incercat prin exercitii fizice sa le combata, reusind la maturitate, sa devina un adult sanatos si puternic, un impatimit al sportului.

Studiind diverse forme de miscare(Joseph a fost gimast, boxer,schior, facea scufundari) s- a indragostit de idealul grecesc, al legaturii dintre corp, minte si spirit, astfel creand un sistem de exercitii bazat pe acest concept, denumit, la inceput, „Contrology””, avand la baza, ideea de control asupra muschilor, ulterior, cunoscut in lumea intreaga, drept, Pilates.

Exercitiile se axeaza pe imbinarea dintre forta si flexibilitate, se executa lent, cu accent pe constientizarea tuturor miscarilor si a respiratiei, esentiala in acest tip de exercitii, scopul fiind, coordonarea ritmului respiratiei cu miscarile corpului.

Exercitiile Pilates, sunt exercitii functionale, care lungesc si intaresc musculatura, cresc forta, flexibilitatea si controlul asupra corpului, necesitand maxima concentrare in timpul realizarii lor, remodeleaza silueta prin subtierea taliei, definirea bratelor, a gleznelor, tonifierea, definirea muschilor, alungirea coloanei, conferind o postura corecta, ajuta la echilibrarea centrului de greutate prin consolidarea muschilor abdominali profunzi, impreuna cu muschii din apropierea coloanei vertebrale, intaresc muschii pelvieni, muschi care pot fi afectati dupa nastere, menopauza sau interventii chirurgicale.

Se porneste de la antrenarea centrului(abdomen, mijloc, spate, coapse, fund), lucrandu-se apoi extremitatile, inclusiv gleznele si talpile.

Se folosesc, ca accesorii, salteaua de fitness, benzile elastice, dar si mingea pentru exercitii si se pot arde pana la 300, 400 de calorii la un antrenament pentru avansati.

Preturi
(Apasa Aici)
Rezerva acum
(Apasa Aici)
Tag-uri: clasa

Autor

Madalina Pirici

Mens sana in corpore sano