TRX - Total Resistance Exercise

BENEFICII

  • Este foarte sigur si eficient atat pentru incepatori, cat si pentru cei experimentati
  • Antreneaza, cu precadere, muschii abdominali
  • Pregateste corpul pentru miscari multiple, in toate planurile de miscare ale corpului
  • Dezvolta muschii stabilizatori
  • Imbunatateste postura
  • Imbunatateste mobilitatea articulatiilor si elasticitatea tendoanelor
  • Imbunatateste echilibrul
  • Imbunatateste performanta sportiva
  • Scade riscul de accidentari
  • Tonifiaza intreg organismul
  • Protejeaza organismul impotriva afectiunilor sezoniere
  • Reduce stresul si tensiunea si ajuta la cresterea nivelului de energie
  • Imbunatateste circulatia sangvina
  • Remodeleaza forma corpului

Conceput de Randy Hetrik si folosit de trupele Navy Seal, a aparut din necesitatea acestora de a se putea antrena si cand erau plecati in  misiuni. La noi in tara, antrenamentul cu TRX a luat amploare in ultimii ani.
Cu TRX se efectueaza majoritatea exercitiilor in suspensie, cu ajutorul a doua benzi si greutatea propriului corp. In timpul unui antrenament, musculatura CORE-ului ( abdomen, oblici, lombari, fesieri) se afla in permanenta contractie, pentru a se putea mentine corpul drept.  

Este un antrenament potrivit oricui pentru ca poate fi adaptat tuturor nivelurilor de pregatire fizica ale practicantilor: de la sportivi de performanta, pana la cei proaspat initiati intr-ale sportului, sau cei aflati in proces de recuperare medicala( este indicat celor care au probleme cu incheieturile sau cu spatele).

Preturi
(Apasa Aici)
Rezerva acum
(Apasa Aici)

Autor

Madalina Pirici

Mens sana in corpore sano